پروفایل کاربری
نوشته شده توسط : رضا پیری

وبلاگ رسمی دانشجویان پزشکی ورودی 88 تبریز

نام: رضا پیری
.........................................................
جنسیت:
.........................................................
محل سکونت: تبریز
.........................................................
سن: 0 / 0 / 0
.........................................................
میزان تحصیلات: دانشجوی پزشکی
.........................................................
شماره تماس:
.........................................................
ایمیل و ای دی یاهو: rzanz@yahoo.com
.........................................................
درباره من: ...

:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ,

:: برچسب‌ها: <-TagName-> ,

:: بازدید از این مطلب : <-PostHit->
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
تاریخ انتشار : - |
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی محمدی در تاریخ : 1392/3/8/3 - - گفته است :
مسلمان، چرا یک ملت و یک گروه بنام روحانیون افغان را این چنین تخریب می کنی؟ این روش بدترین روش بدنام کردن ملیون ها افغان و صدها روحانی در ایران است. کدام روحانی افغان آدم ربایی کرده است؟ این آمار و گزارش را از کدام منبع موثق گرفته ای؟ که با اطمنان حرف می زنی؟ کدام مرجع افغانی دستور به آدم ربای و زنا با دختران ایرانی و یا هر مسلمان و غیر مسلمان را صادر کرده است که می گویی روحانیون افغان با گرفتن فتوا از مراجع افغانی چنین و چنان می کند.
از خدا بترس افغان ها به انداز کافی تو ایران مشکلات دراند و همیشه وقت توی سری می خوردند چرا به این گونه تعصبات دامن می زنی؟ نکند جاسوس انگلس و یا امریکا و یا اسرائیل هستی که می خواهی میان دو ملت ایران و افغان بلوا به پا کنی؟ خجالت بشک این اراچف و دوغ های را از کجا آوردی و سر هم کردی؟ مثل اینکه دل پوری از افغان ها داری و از این طریق می خواهی جبران کنی؟ خدا از ت نگزرد که یک ملت و آن هم روحانیون پاک و مظلوم افغان را بد نمام می کنی؟ خدا ت را با این اندیشه رسوا کند.

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی36ساله تبریزم در تاریخ : 1391/7/11/2 - - گفته است :
یه دختربرای دوستی وسکس میخوام مهدی36ساله تنهاومستقل ازتبریزم09144181165

/weblog/file/img/m.jpg
ا در تاریخ : 1391/1/19/6 - - گفته است :
بار دیگر افغانی حاکم شود

ایرانی را برده خود می کند



از نژاد برتر است افغان ما

ایرانی را می کند افغان ما



افتخار افغانی است 100 هزار

آنچه بینی یک بود از 100 هزار



۵۰ روز هنرنمایی افغان ها بر روی دختر ایرانی



در مدت‌ 50 روز هر شب‌ و هر ساعت‌ او را به‌ محضر یك‌ روحانی یا طلبه افغانی تقدیم می کردیم تا متبرکش کنند نژادش مثل دختران خراسانی اصلاح شود. البته برای این تبرکی کردنمان پول‌ هم می گرفتیم تا صرف امور طلاب و روحانیون افغانی کنیم.

اگر ایرانی های احمق نمی خواهند دست افغان ها را ببوسند بحث دیگری است ولی ما به عملیات اصلاح نژاد ایرانیان با قدرت و قوت ادامه خواهیم داد. ما طلاب و روحانیون افغانی به وظیفه و شرعی دینی خود مطابق با فتاوای مراجع معظم تقلید افغانیه ادامه خواهیم داد. ببینید ایرانیان نادان چطور اقدامات ما را زیر سؤال می برند:



آفتاب: يک‌ دختر 17 ساله‌ ايراني‌ که‌ 50 روز قبل‌ توسط‌ دو مرد افغاني‌ در خيابان‌ افسريه‌ تهران‌ ربوده‌ شده‌ بود (افغانی حق دارد حقوق خود را به زور هم که شده بگیرد. ایران جزء متصرفات اجدادمان اشرف افغان و محمود افغان است و باید دوباره به افغان ها برگردد) از سوی‌ تعداد زیادی‌ از کارگران‌ افغانی‌ (طلاب و روحانیون افغانی بودند که به وظیفه شرعی خودشان عمل کرده بودند) وحشیانه‌ (اصلاً هم وحشیانه نبود. وقتی طرف، حرف حساب حالی اش نمی شود و در مقابل سلسله جلیله روحانیت افغانیه تمرد می کند باید چوب توی کونش کرد. چیز دیگر که جای خود دارد) مورد تجاوز (عنایت افغانیه برای اصلاح نژاد بوده است) قرار گرفت‌ و سپس‌ این‌ دختر ستمدیده‌ (اولاً که کنیز غنیمتی در جنگ بوده و ثانیاً مرتباً نوازش گردیده است) و بی‌پناه‌ (در پناه روحانیون افغانی و زیر پتوی آنها بوده است) را در مدت‌ 50 روز به‌ دیگر مردان‌ افغانی‌ اجاره‌ می‌دادند (روش شناخته شده روحانیون افغانی برای کسب درآمد حلال از طریق کنیزهاست که مطابق با فتواهای مراجع تقلید افغانی بوده است).

مادر این‌ دختر که‌ دیروز در شعبه‌ چهارم‌ دادیاری‌ دادسرای‌ جنایی‌ تهران‌ حاضر شده‌ بود، گفت‌: «چند روز قبل‌ از این‌ حادثه برادرم‌ در شهرستان‌ فوت‌ کرد و من‌ مجبور شدم‌ به‌ شهرستان‌ بروم‌، به‌ همین‌ خاطر دخترم‌ زهرا را که‌ کمی‌ عقب‌افتادگی‌ ذهنی‌ دارد، به‌ یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ سپردم‌ ولی‌ روز دهم‌ تیرماه‌ حدود ساعت‌ سه‌ بعدازظهر زهرا برای‌ خرید پفک‌ از خانه‌ خارج‌ شد و دیگر برنگشت (ما هم پفک تبرکی دادیم که با فوت مراجع تقلید افغانیه متبرک شده بود)‌. وقتی‌ به‌ من‌ خبر دادند بلافاصله‌ به‌ تهران‌ برگشتم‌ و از پلیس‌ درخواست‌ کمک‌ کردم».

زهرا که‌ بسختی‌ می‌توانست‌ صحبت‌ کند، به‌ دادیار سبحانی‌فر گفت‌: «ساعت‌ سه‌ بعدازظهر رفتم‌ بیرون‌، یک‌ پیکان‌ سفید که‌ دو تا آدم‌ توش‌ بود، به‌زور سوارم‌ کردند (ما خواهش کردیم که محفل طلاب و روحانیون افغانی را منور کند به حضورش) و درها را بستند هر چی‌ مشت‌ زدم‌ به‌ شیشه‌ در باز نشد. بعد چاقو (افغانی جماعت اصلاً نمی داند خشونت چی هست) را گذاشتند زیر گلویم‌، مرا بردند به‌ یک‌ خانه‌. یک‌ زن‌ پیر آنجا بود، مریض‌ بود (داروی افغان ها

/weblog/file/img/m.jpg
امین در تاریخ : 1390/7/27/3 - - گفته است :
سلام به همه - راستش من رشتم الکترونیک هست و موضوع پایان نامم طبقه بندی سیگنالهای ECG به پنج کلاسی هست که AAMI پیشنهاد کرده. من یه سری دیتای ECG ضبط شده از افراد مختلف که تو سایت MIT-BIH هست دانلود کردم ولی نرم افزاری که بخوام این سیگنالها رو از لحاظ دامنه و زمان آنالیز کنم ندارم . اگه آشنایی با این نرم افزارها دارین ممنون میشم راهنماییم کنین
سلامت و موفق باشین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: